Complaint: Makro Misleidende Folder Actie

Twanny on 21 March 2013 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 19 Maart 2013 zijn we in Makro Breda geweest voor een folder actie van Makro.
De Folder actie ging over 3D blue-ray speler met een 3D camcorder. En op=op

We hebben onze 3d blue-ray speler opgepakt, maar de doos van de blue-ray speler blijkte een beetje klein voor een extra camcorder erbij.

We gingen naar de informatie balie van elektronica om te vragen of de camcorder in de doos van 3D blue-ray zit, maar zat er niet in. De medewerkster wist ook niet wat de reden was.

Na half uur wachten aan de balie vertelde de medewerkster tegen ons dat camcorders niet gekoppeld zijn met 3D blue-ray spelers en actie beperk is met aantal camcorders niet met de spelers.

Ze is heel behulpzaam geweest maar, ze was ook machteloos tegen deze verwarrende situatie.

We konden alleen 3D blue-ray speler los kopen zonder 3d camcorder zoals beschreven in de folder. Dat hebben we niet gedaan want alleen 3D blue-ray speler zonder cam is vrij prijzig in vergelijking met de concurrenten.
Als iemand die zijn boodschappen regelt volgens de folder acties ben ik enorm teleurgesteld van deze misleidende actie van Makro.

Mijn conclusie , Nooit meer de actie folders van Makro geloven.

Ps. Dit is mijn tweede ervaring met de folder van Makro met een overeenkomstig verhaal.

Desired solution:

3D blue-ray speler met een 3D camcorder erbij (helzefde prijs zoals in de actie folder)

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Makro about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Makro posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Makro heeft na een reeds telefonish contact opgenomen met mij en de klach is opgelost. Ze hebben geleverd volgens de aanbieding. Bedank Makro voor super snell oplossing.

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen door het Customer Service Center.
De klant wordt spoedig geïnformeerd over de verdere afhandeling.

Makro Customer Service Center

All complaints of