Complaint: aanbiedingsfolder Makro betr.Luxana toiletpapier

allard on 28 October 2013 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Aanbieding vlgs.folder ons per post toegestuurd:Koop t/m 10 Oktober een pak Luxana toiletpapier van 90 rollen voor 20,- Euro(excl.) en ontvang een kortingsvoucher ter waarde van 20,- Euro (excl.)

Tevens op dezelfde folder: Bij Macro krijgt u hem GRATIS en NU 0,- )

Vervolgens op 4 oktober j.l.bij Macro Beverwijk gekocht o.m. bovengenoemd pak toiletpapier,deze betaald bij de kassa en ipv 1 voucher ad 20 Euro werden 2 vouchers ad 10 Euro overhandigd.

U zult zeggen dat is toch dezelfde waarde? jawel, maar niet als vervolgens blijkt dat op de bij de kassa ontvangen vouchers ineens ook nog eens aanvullende voorwaarden worden gesteld t.w:

– Bij besteding van minimaal 50 Euro (ex BTW)inwisselbaar
PER voucher

– in te leveren van 1 t/m 30 november 2013

Wat gratis, wat NU 0,- Euro???

Bij de kassa diende ipv de in de folder genoemde 0 Euro dus wel even 20,- Euro te moeten worden betaald.Dat is dus niet 0 Euro

Vervolgens bleek uit de aan ons overhandigde 2 vouchers ad 10 Euro en dus achteraf dat we nu per voucher nogmaals 50,- Euro,dus totaal 100 Euro te moeten besteden om aan die korting van 20 Euro te kunnen komen.

Sorry Macro, dit is geen eerlijke folder cq. aanbieding. U had op z’n minst in de betreffende aan ons toegezonden folder ook moeten vermelden iets als: Elke voucher is te gebruiken als korting op uw volgende aankopen in de periode 1 t/m 30 november 2014. Voor elke voucher geldt een minimale besteding van 50,- Euro (excl.btw)

Trouwens vandaag ontving ik weer een dergelijke aanbieding maar nu voor SIGMA A4 papier waarbij in deze folder wel duidelijk en vooraf de aanvullende voorwaarden van periode en te besteden bedrag worden vermeld.

Als u dat ook had gedaan in bovengenoemde toiletpapier aanbieding dan had ik dat voor de aankoop kunnen weten en daar mijn aankoopbeslissing op kunnen baseren.

Desired solution:

Dat is aan u, maar in de toekomst meer duidelijkheid vooraf bij gratis of voor 0 Euro aanbiedingen zou u sieren

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Makro about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Makro to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Makro

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen door het Makro Customer Service Center.
De klant wordt spoedig geïnformeerd.

Makro Customer Service Center

All complaints of