Complaint: ben heel ontevreden

0806 on 29 September 2011 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn dochter kreeg in juli een koffer voor haar verjaardag omdat ze sinds een half jaar in A’dam woont. Ze is 3e jaars HBO studente. Vanaf sept.gebruikt ze deze koffer elk weekend om naar huis te gaan en weer terug. Nu liep er afgelopen maandag een wieltje af. Ze heeft de koffer verder moeten slepen naar huis. Vandaag ging ze er mee terug naar de Makro A’dam. Daar vertelde ze dat de schade aan de koffer jammer is maar dat er niets aan gedaan wordt, sterker nog ze moest maar 15 euro betalen om de klacht in behandeling te laten nemen maar dan zou het alsnog geen kans van slagen hebben.
Met haar kapotte koffer werd ze weggestuurd. Slechte service was mijn en haar conclusie.

Desired solution:

In elk geval de koffer gratis achter te laten voor de leverancier om in elk geval te kijken of er iets aan gedaan kan worden.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Makro

0806

Responded on 29 September 2011 at 17:29

Ben heel benieuwd naar het vervolg maar in elk geval heel snel en correct teruggebeld en te woord gestaan door de medewerkster van de Makro.

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen door het Makro Customer Service Center. De familie De Jong is hierover geinformeerd.

All complaints of