Complaint: Bestelling slpit airco bij makro online merk tristar

excellent on 04 September 2013 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb via de site van Makro via ideal een slpit airco gekocht, volgens het systeem was er 1 op voorraad. Ik kon er geen 2 bestellen. Maar wel 1 na mijn bestelling was de advertentie ook verdwenen en kon deze kon niet meer terugvinden.
Nu wil of kan de Makro deze niet leveren voor deze prijs. Ik als klant heeft een apparaat gekocht voor 150 excl. de andere airco’s waren 399. Ik weet waar de schoen wringt de
prijs was natuurlijk niet juist. Ik als klant dat het is de laatste vandaar deze prijs.
Nu komen ze met allerlei smoezen dat de voorraad op de site niet gelijk loopt.
Iets wat ik niet geloof de databases hangen gewoon aan elkaar.

Ik ben op deze manier al de 2e keer teleurgesteld en wil gewoon mijn bestelde product of een andere aanbieding. Zelfs hier wordt niet over gepraat.
Telkens krijg ik een andere naam onder de mail, dus het is een algemene call center die de klachten afhandelt en standaard met de algemene teksten beantwoord.
Bijgaan een andere airco, waar duidelijk te zien is dat deze niet beschikbaar is.
Deze kon ik dus gewoon betalen en afronden.
Graag alsnog een oplossing en graag mijn bestelling.
Screen en documenten e.d. aanwezig

Desired solution:

Graag alsnog een levering mag ook een andere split airco zijn

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Makro about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Makro to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Makro posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Op 4 september deze klacht gemeld. Op 10 september zou deze in behandeling zijn NU 16 september nog steeds niets gehoord. DE service en afhandeling is erg traag.

Message from Makro

11 years ago - De klacht is in behandeling bij de verantwoordelijke afdeling. De reactie van 16 september jl. is onder de aandacht gebracht. Makro Customer Service Center

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Mail vandaag: In aanvulling op onderstaand bericht kunnen wij u melden dat de Tristar AC5400 Split Airco zo spoedig mogelijk op uw adres geleverd zal worden. Onze collega's van de Makro-vestiging Den Bosch nemen binnen enkele dagen contact met u op om een bezorgafspraak te maken. Om u daarnaast enigszins tegemoet te komen sturen wij u per post een waardebon toe die u kunt verzilveren bij één van onze vestigingen in Nederland. Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest. Het is denk ik opgelost zodra deze binnen is sluit ik deze klacht.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Vandaag de airco toch geleverd gekregen. Bedankt voor de genomen moeite, ik ben er erg blij mee

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze klacht is in behandeling genomen door het Makro Customer Service Center.

All complaints of