Complaint: geen reactie op brief n.a.v garantievoorwaarden

marlou.bocken on 27 April 2012 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In augustus 2007 kocht ik een Saeco espressomachine bij Makro Nuth. Vanaf 2008 is het apparaat al 7 keer uit huis geweest voor reparatie. Ik heb steeds aangegeven bij klantenservice dat ik zo langzamerhand het vertrouwen in het apparaat begon te verliezen. Na de laatste reparatie (jan.2012) kon ik het apparaat de dag erna weer terugbrengen, deed niks meer. Daarop kreeg ik een brief waarin gesteld werd dat het apparaat niet meer te herstellen was en dat ik met bijbetaling van 471 Euro een nieuw vergelijkbaar apparaat mocht aanschaffen en dan te bedenken dat mijn apparaat in 2007 299 Euro kostte….
In de garantievoorwaarden staat vermeld dat er 5 jaar garantie wordt gegeven op ‘de uittrekbare koffiezetgroep’ en daar zit inderdaad het probleem bij mijn machine. Wat stelt die garantie dan voor? Ik heb Makro klantenservice op 2 maart j.l. een brief geschreven met de kopieen van alle reparatiebonnnen ingesloten, maar tot op heden : GEEN ENKELE REACTIE gehad.(8 weken!!)Dit is niet echt motiverend om zulke apparatuur nogmaals aan te schaffen bij Makro!

Desired solution:

Zolang er sprake is van garantie dient Makro erop toe te zien dat het apparaat BEHOORLIJK gerepareerd wordt of te zorgen voor een vervangend apparaat.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Makro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Makro posted

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht is in behandeling genomen door het Makro Customer Service Center.

All complaints of