Complaint: mevrouw

MARIANDEMUNCK on 06 February 2013 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

DEZE ELEKTRISCHE TANDENBORSTEL PHILIPS SONICARE HX 9332 DIAMAND C
HEB IK NOVEMBER 2012 GEKOCHT, NU WIL IK OPZETBORSTELS KOPEN,
MAAR IK KAN GEEN WINKEL VINDEN WAAR DEZE BORSTELS TE KOOP ZIJN!!!

Desired solution:

VERKOOPPUNTEN EN HET TYPENUMMER VAN DE OPZETBORSTELS VOOR
DEZE TANDENBORSTEL.

EN KAN IK ZE ONLINE BESTELLEN BIJ PHILIPS, ALS IK MAAR WEET ONDER WELK NUMMER IK ZE MOET BESTELLEN.

IK BEN TEN EINDE RAAD EN BEN BANG DAT IK EEN MISKOOP HEB GEDAAN?

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Makro about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Makro

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Uw klacht is in behandeling genomen door het Customer Service Center.
Zodra wij aanvullende informatie hebben omtrent de afhandeling zullen wij u per e-mail informeren.

Makro Customer Service Center

All complaints of