Complaint: Misnoegde klant

rubendaanthijs on 10 September 2013 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Begin september kocht ik in de Makro Sint-Pieters -Leeuw 6 tuinstoelen , maar de tafel was ter plaatse niet meer voorhanden, de verkoopster heeft een opvraging gedaan en in Antwerpen waren er nog 12 tafels in voorraad. Thuis gekomen bestelde ik onmiddellijk online de afgeprijsde tuintafel in teak ,de reservatie en betaling verliep correct. Ik kreeg een bevestiging van de bestelling en een leveringsdatum.4 maal heb ik getelefoneerd om te vragen of de levering ‘s morgens of ,in de namiddag ging gebeuren , daar er niemand aanwezig was op het leveringsadres. Men kon mij daar geen antwoord op geven!!! Ten slotte kreeg ik een brief 2 dagen voor de leveringsdatum dat alles is orde was. Tot mijn spijt kreeg ik dan de dag voor de levering een e-mail met de melding, dat de bestelling niet meer voor handen was en ze me het betaalde bedrag gingen terugstorten.Dit is een grote streep door mijn rekening, gezien ik nu op zoek ben naar een eventuele afgeprijsde tafel, en ik die nergens meer vind, zit ik daar met mijn 6 tuinstoelen in teak. Mijn vraag is, hoe kan dit opgelost worden? En nieuwe teak tafel kost mij 3 dubbel. Niet logisch dat men na een week van aankoop en betaling dan meldt, dat de bestelling niet meer voor handen is .Beleefde groeten Mevrouw Stas

Desired solution:

geen idee

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Makro about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Makro

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht is opgepakt en de klant is doorverwezen naar de Makro in Belgie.

Makro Nederland
Customer Service Center

All complaints of