Complaint: ongerepareerd terug en onder de krassen

allard on 01 October 2013 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

11-09 mijn tablet gebracht voor reparatie.
27-09 was ie klaar.ik hem opgehaald,thuis gekomen en gecontroleerd of ie het weer deed (weggebracht voor pinnetje om op te laden. Deze zat los).ik de tablet uitgepakt en de adapter erin gestoken,blijkt dat er dus niks mee gedaan is plus het scherm onder de krassen. Nu zit ik er mee thuis omdat ik nu weer moet wachten tot maandag omdat ze eerst de leverancier willen vragen wat te doen!!!!.
Ik heb GVD mijn tablet ongerepareerd terug na 2 en een halve week met krassen en nou? ??.

Desired solution:

Ik ga alleen accoord met het aankoopbedrag terug of een hele nieuwe tablet. En dat hadden ze meteen moeten doen. Idiote teringzooi.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Makro about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Makro to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Makro

Message from Makro

11 years ago - Uw klacht is in behandeling genomen door het Makro Customer Service Center.

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen door het Makro Customer Service Center.
De klant wordt spoedig geïnformeerd.

Makro Customer Service Center

All complaints of