Complaint: Service

fred1449 on 27 February 2012 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben op zaterdag 25-02-2012 in de vestiging in Nijmegen geweest om diverse produkten te kopen.
toevallig kwam ik met mijn vrouw in de TV afdeling en zagen er een tweetal TV’s ie aan onze verwachting voldeden.
wij hebben toen twee verkopers gevraagd om uitleg en hoe de TV was.
Wij zouden deze TV een Samsung type ue40d6500 en een sony KDL-46ex720 die in de folder stond meteen meenemen maar op de vraag of deze al meegenomen kon worden zonder BTW kregen wij een foldertje van de verkoper met de woorden: kijkt u maar de aanbieding is alleen zondag zonder BTW, oke dan kom ik morgen terug.
dus honderd km gereden om de TV op te halen maar toen bleek ineens dat de TV’s die in de folder stonden hiervan uitgezonderd waren.
dit haden ze mij ook zterdag kunnen vertellen dan had ik die 100 km niet voor niets hoeven te rijden en met de huidige benzine prijs tikt dit behoorlijk aan.
de Vekoper die er toen was toonde geen begrip het stond namelijk aangeplakt maar daar hebben wij niets van gezien en toen iks’avonds rond een uur of 4 er was waren deze folders al weer verwijderd.
ik kon deze TV wel voor de prijs inclusief BTW kopen en dan koste deze 891,31
ipv 749,00
ik voelde mij gewoon opgelicht om voor de lol van de Makro extra 100 km te rijden.
tevens heb ik geprobeerd deze TV die u aanbiede in de volder reguleer te kopen in verschillende winkels en toen bleek dat deze TV er 779,-812,00 te kosten maar geen 891.31
ook hier voel ik mij in geflest ik meen dat je in een groothandel waar uilopende modelen te koop zijn deze wel goedkoper waren. dus niet en dan nog gewoon voor de gek gehouden worden om 100 km voor niets te rijden.en dan wodrt je ook nog als een onmondig iemand weggezet.
het is niet klantvriendelijk om iemand 100 km te laten rijden plus nog eens al de tijd die ik beter in mijn bedrijf had kunnen investeren.
in een woord belachelijk en ik koop in elk geval geen hard ware produkten meer bij u e zeker niet nadat ik eerst in de regulerende zaken ben gaan informeren.
F.Schraa van het Wijnhemeltje
in elk geval zou ik een compensatei willen krijgen voor de genomen moeite omdat het personeel niet goed geinstrueerd was.

Desired solution:

een redelijke compensatie voor de gereden kilometers en tijd en of de Tv voor de prijs waarvoor ik ben gekomen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Makro

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klant is per email geïnformeerd over de afhandeling.

Makro Customer Service Center

All complaints of