Complaint: service visafdeling

udayakumar on 25 August 2012 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

op 22 augustus ging ik naar de makro en daar kocht ik ook wat zalmfilet maar een medewerkster van de visafdeling weigerde de vis in plakken te snijden terwijl er in de folder staat dat fileren, snijden en schoonmaken allemaal wordt gedaan door de medewerkers. dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak bij de makro en dat is dan ook heel jammer.

Desired solution:

dat de vrouw die op 22 augustus 2012 rond 4 uur(vrouw zonder tattoos) wordt aangesproken en het volgende keer wel doet.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Makro

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen door het Customer Service Center.
De klant is per e-mail op de hoogte gebracht.

Makro Customer Service Center

All complaints of