Complaint: Slechte klantenservice

Sportactive2 on 15 September 2011 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een maand geleden hebben wij een playstation spel gekocht bij makro. Bij dit spel horen electronische sensoren. Na een maand gebruik is een van de sensoren uitgevallen.
Met de verwachting dat een consument recht heeft op reparatie of een nieuw product zijn wij naar de klanten service gegaan. Deze hebben ons een email adres gegeven met de boodschap dat makro ”hier niet tussen gaat zitten” Ik heb benoemd dat ik een overeenkomst heb met makro en niet met de fabriek van E.A. de dame antwoordde kortaf wij gaan u niet helpen. Dit gebeurde in Delft

Desired solution:

Ik ben tevreden met mijn geld terug of een nieuw product. Na een maand mag iets niet stuk gaan en dient makro aan te tonen dat wij het foutief hebben gebruikt. Echter is de klanten service zo afhoudend dat er niet viel te praten.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Makro

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De afdeling klantenservice van de vestiging in Delft heeft de behandeling overgenomen.
De heer Hardin is per email geïnformeerd over de geboden oplossing.

Makro Customer Service Center

All complaints of