Complaint: Slechte lasnaden

j.teerink on 03 September 2011 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte,

We hebben dit voorjaar een partytent gekocht waar nu al (na enkele maanden)de lasnaden het begeven.

Desired solution:

Ik zou hiervoor graag een andere willen die beter gelast is.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Makro

j.teerink

Responded on 29 September 2011 at 19:46

We hebben omdat er geen partytenten meer waren ons geld terug gekregen een prima oplossing dus.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Makro posted

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De heer Teerink een kopie factuur toegezonden en geadviseerd met het paviljoen en de factuur naar de klantenservice in de vestiging te komen, alwaar de klacht zal worden afgehandeld.

Makro Customer Service Center

All complaints of