Complaint: tankbeurt zonder benzine

myrthemerel13 on 15 February 2013 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag 14/02/2013 wilde ik tanken bij tankstation Makro in Deurne. Blijkbaar was er iets met de betaalterminals. Ik heb er 3 geprobeerd, echter zonder resultaat. Bij 1 ervan heb ik na – verschillende pogingen – wel mijn pincode kunnen intikken. Opgelucht nam ik de tankslang, echter zonder resultaat. Dit gebeurde om 10.14h.
Zojuist raadpleegde ik mijn bankafschriften en ontdekte ik tot mijn grote spijt dat er 65,75 euro van mijn rekening ging bij hogergenoemd tankstation.
Tot wie moet ik mij hiervoor melden????

Desired solution:

Dat de 65,75 euro teruggestort worden ofwel een tegoedbon ontvang voor dit bedrag.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Makro about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Makro

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen door het Customer Service Center.
De klant wordt spoedig geïnformeerd over de verdere afhandeling.

Makro Customer Service Center

All complaints of