Complaint: voor niks van Veghel naar Makro Best gekomen

ruudeekhof on 18 April 2012 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag kregen we een folder digitaal toegestuurd met o.a. reclame voor tuinmeubelen.
Ingangsdatum 16 april Vanmiddag 16 april naar Best : het product was er niet en alle medewerkers en chefs die gebeld zijn ( duurde 15 min. ) wisten van niets en belden het hoofdkwartier. Ik zou iets horen……….dat moet nu om 20.30u nog gebeuren.
Ben weer thuis uiteraard en stoor mij aan het feit dat jullie interne communicatie zo verdomd slecht is dat ik kosten en tijd heb gemaakt voor niks dan ergernis over de vraagbehandeling,,,,!!

Desired solution:

Kostenvergoeding voor tijd en benzine van 2 personen en .............graag bericht waar die halfronde stoelenset met tafel, wicker te proberen is om te kijken of ik hem lekker vind zitten en niet alleen leuk om te zien !

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Makro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Makro posted

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klant heeft zijn klacht ook gemeld via het contactformulier op de Makro website.
De klacht is op 18 april jl. door het Customer Service Center in behandeling genomen.

Makro Customer Service Center

All complaints of