Complaint: Manzini 3S leather MA3018 White

user-140271 on 10 November 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

N.a.v. onze klacht over de afhandeling van de garantie op onze bank kregen we een uur na plaatsing op KLACHT.nl een reactie van een medewerkster van woonsquare. Zij vertelde dat ze na beraad met collega’s tot de conclusie was gekomen dat we als coulance een bedrag van € 202,20 konden ontvangen en zelf, voor reparatie € 250,- zouden voldoen.
In het telefoongesprek is, door mijn echtgenote, nogmaals duidelijk gemaakt dat deze schade zeker niet ontstaan kan zijn door normaal gebruik. Hier werd door de medewerkster van woonsquare niet op gereageerd (ze zij alleen maar dat we vantevoeren de garantiebepalingen hadden moeten doorlezen eer we een handtekening hadden gezet. onze vraag “wie doet dit in een woonwinkel?” En het is de taak van de verkoper de klant hierop te wijzen. Waarom dan nu, na een mailtje naar KLACHT.NL wel ineens een tegemoetkoming van ruim € 200,-, toch vreemd wat een mailtje kan veroorzaken.
Wij gaan hier niet mee akkoord en zijn nog altijd van mening dat een kwaliteisbank van ruim € 1000,- langer mee moet gaan dan 2 1/2 jaar. We hopen op een echte coulante oplossing.

Desired solution:

De ontstane verzakking VOLLEDIG vergoed.

All complaints of