My complaint:
ik heb 2 kaartjes voor margriet theater op tafel besteld a € 45.00 . Ik heb van margiet een e-mail gehad dat de kaartjes € 37,50 kosten ipv € 45.00 per stuk. Leg dit voor aan een van uw medewerksters, zij kon niets voor mij doen had ik maar goed naar de prijs moeten kijken. Zij wilde niet met de klant meedenken en het kwam er op neer dat het mijn eigen schuld was had ik niet accoord moeten gaan met de prijs. Ik moest maar de margriet bellen. Iets beters kon ze niet verzinnen . Alleen toen ik haar naam vroeg wilde ze die niet geven. Zeker bang voor haar functie. Ik heb vandaag tussen 11.20 en 11.25 gebeld. Hoop dat u uw medewerkster kan leren hoe ze met dit soort dingen om moet gaan . Zij heeft waarschijnlijk niet door dat zij het visite kaartje is van seeticket.
Desired solution:
Voortaan een fatsoenlijke en ook klant meedenkende medewerkster.