My complaint:
Mijn Marktplaats account is zonder opgaaf van een geldige reden geblokkeerd. Ik ben een particulier die wat huisraad van mijn overleden moeder wilde verkopen. Ik heb voor ongeveer euro 175 aan advertentiekosten betaald (Topadvertentie, Dagtopper, Omhoog bellen etc). Begin deze week wilde ik inloggen en kreeg de mededeling dat mijn account geblokkeerd was. Heb via het contactformulier van Marktplaats om opheldering gevraagd over de gang van zaken m.b.t. het blokkeren van mijn account. Er werd als antwoord een standaard mailtje teruggestuurd. Hieruit kon ik niet opmaken waarom mijn account was geblokkeerd. Wederom om uitleg gevraagd en deze niet gekregen. Ik heb bij de Geschillen Commissie Thuiswinkel Org. een klacht ingediend over deze gang van zaken. Naar mijn mening zijn dit oplichterspraktijken!
Desired solution:
Het deblokkeren van mijn account of tekst en uitleg waarom mijn account is geblokkeerd.