Complaint: teruggave geld

user-171521 on 04 April 2013 about Marktplaats in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb, zoals zo velen, op 13 of 16 januari een studio tab besteld. Deze zou binnen twee weken worden geleverd. Dit gebeurde niet. Na enkele mails te hebben verstuurd, werd er door marktplaats gezegd dat we een vervangen tablet zouden ontvangen. Deze zou uiterlijk 27 februari binnen moeten zijn. Omdat onze 10 jarige dochter erg teleurgesteld was, hebben we de tablet afgemeld en voor haar een andere gekocht. (ik bedoel; die heeft ze zelf gekocht van haar gespaarde geld)Nu, inmiddels bijna drie maanden later, heb ik nog geen geld terug ontvangen. 12Deliver geeft aan dat marktplaats dit moet regelen. Volgens hen heeft marktplaats aangegeven dat mijn geld nog drie weken kan duren voordat het op mijn rekening staat. Ik vind dat onacceptabel.

Mirjam Nijsink-Haafkes

Desired solution:

Ik zou graag mijn geld, inclusief de verzendkosten (96,60 euro) voor het weekend op mijn rekening zien en een excuus is ook wel op z'n plaats.
Vooral aan onze dochter.

Tot nu toe was mijn mening over marktplaats zeer positief. Ik hoop dat het in de toekomst ook zo zal blijven.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Marktplaats

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Marktplaats to pickup complaint

All complaints of