Complaint: Geen terugbetaling ten onrechte afgeschreven bedragen.

user-1708 on 20 October 2009 about McAfee Software in category Software

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb in april 2009 2 producten bij MvAfee Software gekocht, waar op zichzelf niets mee aan de hand is. Maar het bedrijf dat ik automatisch gemachtigd had bedragen af te schrijven heeft de prijs 6x van hetzelfde product afgeschreven.
Zij hadden beloofd m.i.v. mei 2009 maandelijks een bedrag terug te storten, omdat dit niet in één keer kon (?)
Na twee maal is dit terugstorten gestopt.
Vanaf dat moment tot heden ben ik bezig mijn geld terug te krijgen. Men heeft mijn bankrek.nr. want ik heb ook beveiligingsproducten van dit bedrijf.
Ik ben nu vanaf mei bezig het ten onrechte afgeschreven bedrag terug te krijgen.
Steeds zei men mij dat de boekhouder het niet kan terug storten.
Het bedrag dat ik tegoed heb bedraagt € 125,00
McAfee heeft nu, na maanden schrijven en bijlagen opsturen, ook beaamd dat ik recht op mijn eigen geld. Maar dat ik toch weer opnieuw alle bijlagen van mijn bank, IBAN-Bic- en Sortnummer moet doorgeven.
Ik heb tot 2x toe alle relevante prints van de 6x afschrijvingen door McAfee en ook hun 2x terugstorting van mijn bankoverschrijvingen als bijlagen gezonden naar McaFee Software, Gatwickstraat in Amsterdam. Daarnaast heb ik tientallen emails gezonden.
Maar op alles krijg ik een email als antwoord met daarin weer de vraag om het BANK IBAN nummer, de Swift- en Sortcode.

Ik begin mij af te vragen of dit bedrijf wel een administratie heeft. Zij boeken te veel geld af van mijn, bij hen bekende banknummer, omdat hun website niet in orde was is die fout ontstaan.
Nu er teruggestort moet worden is dit nog steeds niet gebeurd. Hoe kan dit dan?
Waarom moet men dan die codes van mijn bank hebben?
Ik vrees dat de boekhouding in een heel ver en vreemd land is gevestigd.
Ik heb alle correspondentie bewaard die ik heb moeten voeren in al die maanden.
Het terug te vorderen bedrag van € 125,00 staat in geen verhouding met de moeite en tijd dat het mij al gekost heeft om mijn geld terug te krijgen!
Bovendien heeft het mij aan postzegels rond € 10,00 gekost om alle bewijsstukken (die ik zelf allemaal moet aanleveren) heb moeten verzenden.
Graag uw aandacht hiervoor.
Vermoedelijk werken meer bedrijven op deze manier.

N.b. Alle lof voor uw uitzendingen. Ook ik moest gedwongen overstappen
naar Ziggo omdat Casema ging fuseren….Ik was altijd heel tevreden met Casema. Tot het inderdaad Ziggo werd. Ellende alom. Ik heb opgezegd en overgegaan naar Telfort. Dat was van de wal in de sloot. Ik had 6 mnd. geen internet en meestal geen telefoon.
Aan mobiel bellen met de klantenservice (had geen telefoon) ben ik bijna € 100,00 kwijt. Ze gooiden gewoon de haak erop of lieten je voor veel geld in de wacht staan.
Ik heb ten einde raad een klacht ingediend bij de Geschillencommissie. Toen mocht ik van het contract af. Ik heb daarna na volle tevredenheid de provider xs4all.
Je durft tegenwoordig bijna niets meer aan te schaffen. Bijna nooit is er iets gewoon goed. Of de service is vreselijk slecht.
De luchtballonnen gaan één voor één uit elkaar spatten. Het kan toch zo niet langer?
Laat de oplichters verdwijnen en de goede bedrijven overblijven.

All complaints of