Complaint: klantvriendelijkheid???

user-14567 on 24 June 2010 about McAfee Software in category Software

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ook mijn computer was door de foute update van mcafee gecrasht. Meerdere telefoontjes verder, met beloftes teruggebeld te worden, verkeerde adviezen waardoor computer helemaal niets meer deed. En uiteindelijk 300 euro armer, door telefoonrekening van ruim 160 euro naar helpdesk van mcafee. Terwijl er op het bandje wat gedraaid wordt als je in de wacht staat werd gezegd dat de gesprekskosten nooit hoger zouden zijn dan 20 euro. Nou ik had er mooi twee van 50 euro!! Daarnaast reparatiekosten van computer die nogal hoog waren aangezien er nogal belangrijke info op de harde schijf stonden.
Wederom veel telefoontjes nu naar een iets minder duur amsterdam nummer. Uiteindelijk toezegging van supervisor gekregen dat ik al mijn kosten terug zou krijgen. Ik hoefde alleen maar een email te versturen en dan zou het geregeld worden. Ruim anderhalve maand later nog steeds geen geld of reactie op de email. Wederom gebeld. Kreeg te horen dat de supervisor eerst mijn dossier er bij zou pakken en dan terug zou bellen. Mooi niet. Wederom gebeld, zelfde belofte. Vervolgens krijg ik van de medewerker te horen Take it or leave it als ik vraag welke garantie ik heb dat dat nu wel gebeurt….
Vreselijk onbeschoft! En dan durven ze ook nog te vragen of je je abonnement wilt verlengen

Gewenste oplossing

Vergoeding van de kosten en excuses voor deze niet klantvriendelijke manier van Hun problemen oplossen.

All complaints of