Complaint: McAfee’ s slechte service

user-12767 on 20 May 2010 about McAfee Software in category

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Onderstaand is uit een aangetekende brief die ik heb verzonden naar McAfee.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Mijn DELL computer werkte niet meer na de foute DAT File van McAfee jl die bij heel veel pc’s voor problemen zorgde. Ik kon niet de site van McAfee bereiken omdat ik ook geen internet verbinding meer had. Ik heb toen op 22 april om 15:38 een serviceverzoek ingediend via het internet van een mobiele telefoon. Hierin verzocht ik of er iemand was die mij wilde bellen omdat ik niet uit de problemen kwam en ook het internet niet op kon. Hierop is tot nu toe nog steeds niet gereageerd. !! Op 23 april belde ik met de technische helpdesk . Op het bandje wordt gezegd dat de gesprekskosten 0.80 Eurocent P/M zijn met een maximum van 40 Euro. Op internet staat echter een bedrag van maximaal 20Euro. Omdat ik erg in de problemen zat met mijn niet werkende pc dankzij McAfee en er niet verteld werd hoeveel wachtende nog voor mij waren bleef ik ruim een uur aan de lijn hangen. Uiteindelijk heb ik zonder iemand gesproken te hebben de verbinding verbroken. Ik heb nu echter van de KPN op mijn telefoon rekening wel een bedrag van 51 Euro staan voor het bellen . Later op de dag diende ik WEER een serviceverzoek om mij te bellen . Ook hierop heb ik tot nu toe geen antwoord gehad !! Omdat ik een paar dagen later nog steeds met de problemen zat die door McAfee veroorzaakt zijn heb ik op 26 april 14:57 wederom de Technische Helpdesk gebeld en kreeg ik een ingesproken bandje te horen met stappen die je moest uitvoeren om het probleem te verhelpen. Dit bandje heb ik 2 maal geluisterd terwijl ook deze oplossing niet hielp en ik daarom ook iemand aan de lijn wilde hebben die mij kon helpen maar hier was geen keuze voor. De kosten hiervan waren 6 Euro en 0.94 eurocent.
Een paar dagen later heeft iemand mijn pc gelukkig weer aan het werk gekregen .
Dinsdag 11 mei belde ik de klantenservice op het telefoon nummer dat op de website van McAfee staat nl 020-5040586 . Ik wilde alles uiteenzetten en vragen hoe McAfee de problemen met het niet bereiken van wie dan ook en het niet antwoorden op Service verzoeken van mij en de gemaakte telefoonkosten denk te gaan oplossen. Ik vroeg om een Nederlands sprekend persoon maar dit kon niet en ik heb in gebroken Engels aan een mevrouw alles geprobeerd uit te leggen maar uiteindelijk kreeg ik alleen excuses en een telefoon nummer 020-x . Op dit nummer wordt niet opgenomen of het bestaat niet meer. Woensdag 12 mei belde ik WEER met 020-x en vroeg in het Engels om een Nederlands sprekend persoon maar opnieuw bleek dit niet mogelijk en gaf deze mevrouw mij een tel.nr voor klachten in het Nederlands nl x
Ik vertelde haar dat ik daar nu juist naar toe belde maar dit begreep zij niet want het gesprek via dit nummer werd volgens haar naar Engeland omgeleid. Zij had wel een ander nummer voor mij nl x. Dit is geen tel nr maar volgens haar moest ik dat gewoon bellen wat achteraf natuurlijk niet bestond. Ik vind dit allemaal onvoorstelbaar en een zeer slechte service van McAfee. Ik ben dit na 6 jaar McAfee zeker niet gewend .

Gewenste oplossing

1. Een oprechte excuses brief waarin uitgelegd is waarom er bij McAfee totaal niet gereageerd wordt op problemen van klanten.

2. een paar jaar gratis verlenging van mijn McAfee internet Security Suite product.

3. ALLE gemaakte telefoon kosten.

All complaints of