Complaint: miste een oude maar agressieve virusaanval

user-109616 on 16 June 2012 about McAfee Software in category Software

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben reeds vele jaren klant van MacAfee, maar mijn vertrouwen is afgelopen week ernstig geschaad. Ik kreeg een mail van Delta Airlines met mijn electronic ticket (dacht ik). Het ging echter om een aanval Live Antivirus Platinum (een serie virussen, rootkits en malware). Ik ben altijd erg voorzichtig en dit was dan ook voor het eerst sinds 1996 dat mijn computer werd getroffen. MacAfee werd op mijn systeem zelfs geheel uitgeschakeld en was ook niet meer te activeren, dus heeft dit niet alleen gemist maar was ook niet meer in staat om de ellende op te lossen. Ik heb mijn PC weg moeten brengen naar een bedrijf in mijn woonplaats. Deze professionals zijn twee uur bezig geweest om de schade te herstellen, wat mij 100 euro heeft gekost.

Bij een zoekactie op internet werd mij bevestigd dat het om een professionele aanval ging. Wat mij ook opviel, was dat het niet om een nieuwe aanval ging. Dus naar mijn overtuiging had MacAfee dit niet mogen missen, want hier betaal ik geen jaarlijks abonnement voor. De service-afdeling reageert niet op mijn klacht.

Desired solution:

Drie dingen:
1. een reactie van de service-afdeling;
2. vergoeding van de kosten van verwijdering van het virus;
3. toezegging van betere kwaliteit

All complaints of