My complaint:
via de email kreeg ik een bericht van Mcafee dat mijn abonnement met succes is verlengd met behulp van de betalingsgegevens waarover de administratie van Mcafee beschikt. Dit houdt dus in dat ze zonder enig overleg en zonder opdracht van mijn kant een bedrag hebben ingehouden op mijn creditkaart twv €74,95.Direct gebeld met de firma tegen €0,80 per minuut. De operator stelde voor het bedrag terug te storten binnen 5-10 werkdagen en een link te sturen waarbij ik het zelfde pakket met 50% korting kan bestellen.
Desired solution:
onderzoek naar de in mijn ogen duistere praktijken van Mcafee.
1. ze halen geld binnen door oneigelijk een bedrag af te boeken van creditcard houders
2. bellen met Mcafee klantenservice kan alleen tegen het absurd hoge bedrag van €0,80 per minuut en ze doen er alles aan om het gesprek zo lang mogelijk te rekken.
3. 10 dagen na het telefoongesprek krijg je je geld pas terug gestort
graag wil ik gecompenseerd worden in de telefoonkosten die je MOET maken en minimaal 5 minuten duurt. Daarnaast wil ik compensatie over het aantal dagen dat het bedrag van €74,95 van mijn rekening is afgeschreven en dat is minimaal 10 dagen.