Complaint: particulier en 65+

user-78869 on 10 January 2012 about McAfee Software in category Software

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb nieuw abonnement besteld voor Mcafee Total Protection op 26-10-2011 en hiervoor via automatische incasso Euro 55,42 betaald op rekening van Mcafee Global Collect in Hoofddorp. Na 2 weken (uit Hongkong) een installatie CD ontvangen en geprobeerd dit te installeren op pc Windows XP. Pas op 19-12-2011 verliep mijn oude abonnement. Intussen werd ik door Mcafee via e-mail steeds
herinnerd dat mijn oude abonnement afliep terwijl ik de toegezonden CD al had geinstalleerd. Ik heb via e-mail en chat contact gezocht ( 19-11/ 30-12/5-1/) maar tot dusver geen enkel bericht ontvangen hoe e.e.a. kan gebeuren en gevraagd om een oplossing. Bij een nieuwe poging om de CD te installeren, kreeg ik 7/1/2012 na activeren van CD een melding van McAfee ( via e-mail) dat mijn “subscription expires on 12/19/2011 )” Dus met andere woorden: De toegezonden nieuwe CD (19-11-2011 ontvangen) is niet meer actueel. Ik vind dit een onbehoorlijke gang van zaken.

Desired solution:

Alsnog op korte termijn -wellicht via website van Mcafee mijn afgesloten en betaalde nieuwe abonnement voor 2011-2012 verlengen en activeren OF het betaalde bedrag Euro 55,42 ten spoedigste terug storten op mijn girorekening.

All complaints of