Complaint: Probleem met Realtime-Scannen

user-173287 on 12 April 2013 about McAfee Software in category Software

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Drie maanden geleden maakte ik melding bij McAfee van een probleem met het Realtime-scannen op mijn PC. Acht remote-sessies (van gemiddeld een uurtje of vier per stuk) later waarbij mijn computer steeds op dezelfde manier werd doorgelicht door diverse ‘hogere’ technici, kreeg ik de schriftelijke mededeling dat het probleem niet was op te lossen en dat mijn abonnement geannuleerd kon worden. Ook stond vermeld dat zij ervoor zouden zorgen dat ik het aankoopbedrag teruggestort kon krijgen. Nu blijkt dat annuleren wel mogelijk is maar terugstorten niet. Dat blijkt de afdeling boekhouding besloten te hebben.

Mijn abonnement bij McAfee loopt al zo’n vijf jaar. Ik begrijp niet hoe men zo’n trouwe klant als ik, zo verkeerd kan informeren. Op het moment dat McAfee zelf aangeeft dat het aankoopbedrag wordt teruggestort, verwacht ik ook dat dat wordt gedaan.
Daarnaast ben ik zeer verbaasd over het feit dat diverse ‘hogere’ technici niet in staat zijn het probleem te analyseren en op te lossen. Het betreft namelijk een redelijk nieuwe PC die enkel voor huis-tuin-en-keuken doeleinden wordt gebruikt.

Desired solution:

1. terugstorting van het abonnementsgeld van dit lopend jaar.
2. verslag van werkzaamheden van de diverse technici.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about McAfee Software

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind McAfee Software to pickup complaint

All complaints of