Complaint: update McAfee

user-11846 on 03 May 2010 about McAfee Software in category Software

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Ook mijn computer gaf de geest na die fijne update van Mc Afee!!! Op 21 april dus klantenservice gebeld (werd via de media door McAfee zelf ook aangeraden): eerst kreeg ik een bandje waarop vermeld werd dat de kosten voor dit servicenummer 0,80 eurocent per minuut bedragen met een maximum van 20 euro! Op zich al vreemd voor een ‘hulplijn’ die je moet bellen als gevolg van de grove fout van McAfee!
Nadat ik vervolgens een UUR naar een (ZEER IRRITANT) pianobandje heb zitten luisteren, werd er opgenomen en mij toegesnauwd: “ E-mailadres?!”, nadat ik dat gegeven had en het probleem wilde uitleggen: “computer reageert niet meer en internet doet ‘t niet”, snauwde dezelfde persoon mij toe dat ik maar op internet moest kijken voor de oplossing en dat hij nog meer mensen in de wacht had staan!! Daar kon ik het mee doen!!
De volgende dag heb ik nog geprobeerd via een ‘gewoon’ 020 telefoonnummer de klantenservice te bereiken, maar heb na een HALF UUR in de wacht de moed maar opgegeven!
Nu na een week mijn computer weer hersteld is door een deskundige (50 euro) omdat de ‘simpele’ oplossing van McAfee helaas niet voor elke storing die werd veroorzaakt door die foute update ook werkelijk de oplossing was, ontvang ik mijn telefoonrekening en blijkt dat die telefoontjes naar McAfee me nog eens 52,32 euro extra kosten!!!
McAfee zelf is onbereikbaar! Na veel zoeken heb ik een \”soort\” emailadres gevonden, waar ik nu een klachtbrief naar toe gestuurd heb! De lust om ze te bellen is mij wel vergaan!!!
P.S. ‘t is dat je een cijfer voor dit bedrijf moet geven om deze klacht te kunnen versturen, daarom staat er 3x 1 ster, dit zou dus eigenlijk GEEN ster moeten zijn.

Gewenste oplossing

Vergoeding van de gemaakte kosten om hun fout te herstellen!!

All complaints of