Complaint: Klacht betreft de fishfilet en de onheuse bejegening

user-218223 on 13 December 2013 about McDonalds in category Fastfood ketens

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer/ mevrouw

Vandaag 13-12-2013 bij McDonald’s Utrecht (Lange Viestraat)geweest. kort na de bestelling van 2 Fishfilet Menu, Merkte ik op dat de broodjes en frietjes erg koud waren. De bedrijfsleider (Sven Rietveld.) gaf aan, dat de tijd van de bestelling en de tijd van het aangeven van de klacht, net iets langer dan 15 minuten is en dat zij dan niks met de klacht doen. Ik heb Meneer verteld dat de bon direct gemaakt wordt alvorens de bestelling klaar wordt gemaakt en dat het zoeken naar een geschikte ruimte in het restaurant enige tijd kost, en dat ik eerst met de frietjes begin dan aan het broodje en bij het constateren ervan, mijn vrouw een na bestelling aan het doen was en ik dus niet weg kon i.v.m. de waardevolle spullen ik ik bij me had. Ik heb ook nog een tijd moeten wachten voor ik te woord werd gestaan en dat alles bij elkaar wel ongeveer 15 minuten is. Ik heb ook duidelijk aangegeven dat het broodje niet lauw is maar gewoon echt koud en dat hij dat zelf ook kan constateren.

De bedrijfsleider heeft vervolgens mijn broodje zonder mijn toestemming weggegooid. toen ik naar de reden vroeg zei hij’ Je wilt het broodje toch niet hebben’. Ik heb hem duidelijk aangegeven of hij naar het broodje wilde kijken en dat hij zelf kan constateren dat het broodje goed koud is. Hij zei toen je wil het broodje toch niet hebben! dat heb ik op camera staan en als ik niet te vreden was ik maar een klacht moest indienen.

Ik heb de bedrijfsleider vriendelijk verzocht mijn broodje waar ik voor heb betaald terug te geven of mijn aankoop bedrag te retourneren. Hierop zei hij’Ik ga je broodje niet uit de prullenbak vissen en naar je geld kan je fluiten. Ik heb toen aangegeven dat als hij mijn aankoopbedrag niet retour geeft ik een klacht zal gaan indienen.

Ik ben zonder enige excuus weggestuurd, Ik ben daarna nog een aantal keer terug gegaan. meneer gaf aan mij niks meer te melden heeft en gewezen naar de email waar ik mijn klacht kan indienen.

Ik eet al jaren met mijn gezin bij de McDonald’s en heb dit nog nooit meegemaakt. Ik betreur dit dan ook ten zeerste.
Ik vind dat ik onheus bejegend ben door de bedrijfsleider. en voelde me erg gekleineerd en te kijk gezet.

Ik hoop dat deze klacht voor u een reden is om hier onderzoek naar te doen. Ik zou het betreuren als er nog meer klanten van de McDonald’s het zelfde zullen ervaren.

In afwachting van u reactie verblijf ik,

Met vriendelijke groet,

Bennamar,
Email: Bennamar@hotmail.com
tel:0636110093

Desired solution:

Ik zou tevreden zijn als de bedrijfsleider een cursus communicatie zal krijgen en hoe om te gaan met klanten.

Ik begrijp ook niet hoe zo iemand leiding kan geven, maar goed dat is mijn menig.

Ik verwacht ook dat mijn aankoopbedrag geretourneerd wordt.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about McDonalds

All complaints of