Complaint: Medewerker ziggo

user-217826 on 11 December 2013 about Ziggo in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben een trouwe klant bij Ziggo, ik betaal per automatische incasso. Nu wou ik vanochtend de tv aanzetten, was ik afgesloten!! Ik heb gelijk gebeld naar de klantenservice, vanuit mijn werk. Wat bleek de maand augustus was niet betaald, maar oktober en november wel. Ik ben hier niet van op de hoogte gesteld. Natuurlijk zal ik post ontvangen hebben. Maar hier geen aandacht aan geschonken, aangezien Ziggo veel reclame stuurt. Nu belde ik twee weken terug om mijn abonnement te veranderen, toen werd er niets maar dan ook helemaal niets verteld over mijn status. Dus wist niet beter dat alle betaald is. Maar twee weken later afgesloten.Tijdens desbetreffend telefoongesprek vanochtend gevraagd wat te doen; werd mij verteld, als ik vandaag 11-12-2013 de rekening betaal, zou ik de volgende dag voor 16.00 uur weer aangesloten worden. Dus vol verwachting toen ik van mijn werk kwam en Ziggo ging bellen om de rekening te betalen en alsnog aangegeven dat ik het niet netjes vond dat ze niets over mijn status verteld hebt, ging ik de rekening per internet bankieren betalen, tijdens mijn tel. gesprek notabene!! Toen het bedrag geeind was, zei mevr. E. Saadouni (desbetreffend medewerker), bedankt voor de betaking en vrijdag 13-12-2013 wordt u weer aangesloten. Dit is te gek voor woorden!! desbetreffende persoon heeft mij constant verkeerde info en mij een wortel voor gehouden. Belachelijk, ik hoop ook echt dat leidinggevende van Ziggo hier ook aan wat gaat doen!!

Desired solution:

de oplossing is dat mevr. E Saadouni wordt aangesproken om haar onduidelijke uitleg en onvoorbereid zonder kennis en empathisch vermogen tekortkomingen wordt aangesproken. Tevens eis ik een finaciele compensatie van de gemaakte incassokosten.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Ziggo

All complaints of