Complaint: meer dan 3 uur wacht tijd

user-189049 on 15 July 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

we zijn meer dan 3 uur telaat op de besteming aan gekomen.het begon op schiphol dat het vliegtuig kapot was dat was op 22junie vlucht nummer or 1203 om 15.15.er zou een ander vlietuig komen die kwam ook daar moesten we na een hele tijd in maar toen moesten de koffers uit gezocht worden om dat ook andere mensen met een ander vliegtuig moesten vliegen om dat ze niet iedereen mee konden nemen na dik 2uur in het vliegtuig gewacht tehebben konden we vliegen naar tunesi we kwamen daar dik over de 3uur telaat aan op de besteming in het vliegtuig kregen we een half bekertje water schande later konden we zelf wat bestelen maar niet iedereen want ze haden niet genoeg aan eten en drinken bij zich .ja koude koffie wat een hel als je al ziekelijk bent.

Desired solution:

we zouden tevreden zijn als we een redelijke vergoeding zouden krijgen.6 a 7 zou redelijk zijn onze vakatie was al kapot zo wie zo al een dag weg zonder avond eten daar waren we telaat voor in het hotel.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 22 juli 2013 een schriftelijke reactie gegeven aan de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of