My complaint:
we zijn meer dan 3 uur telaat op de besteming aan gekomen.het begon op schiphol dat het vliegtuig kapot was dat was op 22junie vlucht nummer or 1203 om 15.15.er zou een ander vlietuig komen die kwam ook daar moesten we na een hele tijd in maar toen moesten de koffers uit gezocht worden om dat ook andere mensen met een ander vliegtuig moesten vliegen om dat ze niet iedereen mee konden nemen na dik 2uur in het vliegtuig gewacht tehebben konden we vliegen naar tunesi we kwamen daar dik over de 3uur telaat aan op de besteming in het vliegtuig kregen we een half bekertje water schande later konden we zelf wat bestelen maar niet iedereen want ze haden niet genoeg aan eten en drinken bij zich .ja koude koffie wat een hel als je al ziekelijk bent.
Desired solution:
we zouden tevreden zijn als we een redelijke vergoeding zouden krijgen.6 a 7 zou redelijk zijn onze vakatie was al kapot zo wie zo al een dag weg zonder avond eten daar waren we telaat voor in het hotel.