Complaint: Melden latere bezorging NA betaling!!

user-48703 on 04 May 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen weekend heb ik mijn bestelling (verlenging + iPhone) gedaan via de website. Op de website stond dat er een 24u levering plaats zal vinden indien de telefoon op voorraad is. Na plaatsing van de order kreeg ik netjes een bevestigingsmail. Echter maandag kreeg ik een mail waarin stond dat mijn order nu pas in behandeling werd genomen (ik zat dus maandag voor niets thuis te wachten op mijn pakketje) Goed dinsdag de volgende poging en nieuwe hoop op mijn pakketje. Ook nu weer geen pakket maar een bericht dat de order akkoord en compleet was. Na weer een mail gestuurd te hebben en niets te hebben ontvangen op dinsdag kreeg ik woensdag bericht dat er zsm een koerier contact zou opnemen voor het maken van een afleverafspraak! Ook niet woensdag dus, maar op zijn vroegst donderdag! Bijna een week na het plaatsen van mijn order kan ik mijn telefoon dus tegemoet gaan zien…als ik het mag geloven want eerst zien en dan geloven…
Bovendien is mijn verlenging vandaag al ingegaan terwijl ik mijn nieuwe telefoon nog niet eens heb. Ook heb ik aangegeven dat mijn huidige telefoon kapot was (in een email) en werd er toch door de koerier gebeld voor het maken van een afspraak…gelukkig had ik net een toestel van een vriend te leen want anders ben ik erg benieuwd hoe de afspraak dan gemaakt zou zijn?

Desired solution:

Voor betaling aangeven dat orders geplaatst in het weekend pas maandags in behandeling worden genomen en zeker geen toezegging doen in de 24u levering!! Of anders voorstel doen om naar dichtstbijzijnde filiaal te gaan waar ze wel op voorraad waren...dan had ik hem zaterdag al in huis gehad...ik woon vlakbij de Belcompany in Nieuwegein dus als het had gemoeten had ik daar langs kunnen gaan.
Verlenging pas in laten gaan op de dag van levering toestel en tegoedbon o.i.d. op accessoires? Heb nu al 3 dagen vrij genomen voor de bezorging van mijn telefoon, en hoorde pas vandaag per mail dat dat niet had gehoeven...
Erg jammer, dit was mijn eerste kennismaking met Belcompany..

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from Belcompany

13 years ago - Geachte ‘chadyl’ De 24-uurs levering is helaas niet van toepassing is bij bestellingen in het weekend. In het overzicht op onze website van “besteldag – leverdag” staat aangegeven dat een bestelling die op zaterdag of zondag wordt gedaan, normaal gesproken op dinsdag geleverd wordt, mits het product op voorraad is en er geen onvoorziene omstandigheden zijn. De bestellingen worden dan inderdaad op maandag verwerkt, zodat de levering dinsdag kan plaatsvinden. Uiteraard bieden wij u onze verontschuldigingen aan dat dit wellicht niet duidelijk te zien is op de site. Zou u ons per e-mail uw ordernummer en het mobiele nummer willen doorgeven waar de verlenging over gaat, dan kunnen wij navraag doen bij onze webshop waarom uw order pas later geleverd kon worden. U kunt uw e-mail sturen naar klantenservice@belcompany.com. Zou u in het onderwerp BC1105-140 willen vermelden. U mag ons uiteraard ook bellen op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur via T:0318-569852. Met vriendelijke groet, BelCompany Webcare

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben u per e-mail verdere toelichting gegeven over de oorzaak van de vertraging van uw internetorder.

Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

BelCompany

All complaints of