Complaint: Met biocoopbon niet online kunnen reserveren

user-162062 on 19 February 2013 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij het reserveren van kaartjes online is het alleen mogelijk je bestelling af te ronden als je betaald met je pin/ceditcard oid.
Heb je een bioscoopbon in je bezit kun je deze niet invoeren dmv een code.
Dit betekent dat je dus geen kaartjes online kan reserveren als je bioscoopbonnen hebt.
Dan maar telefonisch reserveren: 80cpm. Omdat je een keuzemenu moet doorlopen zat ik maar liefst op 3 minuten (pas op dat je niet verkeerd drukt want dan ben je zo 1 minuut verder).
Kosten voor het reserveren: €2.40,-

Inmiddels zijn we in Nederland toch wel zo ver gedigitaliseerd dat online reserveren van kaarten met een bioscoopbon zou moeten kunnen?

Desired solution:

Als je online een code van een bioscoopbon kunt invoeren bij het bestellen van kaarten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about PATHE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind PATHE to pickup complaint

All complaints of