Complaint: met onrecht uit de bus gezet

user-88373 on 01 March 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

in de nacht van 1-3-2012 zijn wij uit de bus gezet van groningen naar hoogezand – sappemeer,
wij hadden beetje lawaai en werden niet gewaarschuwd ze belden gelijk de politie, toen het in de bus begon te stinken gaven ze ons de schuld, ( ze dachten dat er een stinkbom kapot was gegooid ) waarom zouden wij in de stank van een stinkbom gaan zitten ALS! wij dat zouden hebben gedaan ( wat boelchit is )
dus de politie kwam wij eerlijk uitleggen wat er is gebuurt ze keken ook niet ofzo als er een kapot glaasje of weet ik dan ook op de grond lag, de buschauffeur kwam er aan en die eiste dat wij er uit moesten.
ik vind dit oneerlijk de buschauffeur en de vrouw die controleerde van kaartjes hebben ons echt niet gewaarschuwd en eerlijk waar met onrecht uit de bus gezet!

Desired solution:

dat ze de mensen eerst zelf gaan waarschuwen en gaan kijken als die mensen ook een stinkbom ofzo hebben gegooit dan gelijk iemand de schuld geven.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of