Complaint: Meter defect

user-58156 on 14 August 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Goedemiddag,

Ik heb tot op heden geen enkele reactie gehad op mijn bezwaarschrift inzake de rekening/defecte meterstand.
Hiervan zou een correctie worden gedaan en ik hoefde de rekening niet te betalen totdat het bezwaarschrift was behandeld.

Tot mijn verbazing ontvang ik vandaag een verzoek voor betaling met de melding dat ik geen “incasso kosten hoef te betalen “??????
Ik wil graag eerst een verrekening zien nav. De defecte meterstand.
Op 2 maart al is er een reparateur van Liander langsgeweest, die constateerde dat er een defecte meter was en er is een meter tussen geplaatst.
De gegevens zouden gecorrigeerd worden met een aangepaste nota……………….

Ik wacht nog steeds op een aangepaste nota…. Ga volgende week met vakantie en zal zeker ook geen nota betalen zolang er geen correctie heeft plaatsgevonden. (ik ga er vanuit dat jullie de maandtermijn wel gewoon incasseren…)
Als er eind volgende week nog geen aanpassing is (vanaf maart…..) dan stuur ik een brief tav. Directie en ev. Naar Kassa, misschien dat er dan uiteindelijk wel een oplossing komt !!!

Bovenstaande mail is op 21-7 verstuurd, 31-7 nog geen enkele reactie ontvangen

Desired solution:

Spoedige aanpassing van de meterstanden en verrekening

Message from Liander

13 years ago - Geachte PetersW, Kunt u mij hiervoor uw contractrekeningnummer opgeven? Dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen. Alvast bedankt voor de moeite. Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit forum plaatsen. Met vriendelijke groet, Medewerker Liander Netbeheer

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of