Complaint: Meterstanden

tarum on 26 February 2013 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

het verbruik is zeer hoog van gas zowel elektra.
Zij zeggen steeds dat zij schattingen hebben gedaan in 2012 was het wel goed , na april zijn de verbruiken volgens hun met het aantal cub en KWh zo gestegen dat er een bedrijf van verwarmt en van elektra kan worden voorzien.
Zij willen niets anders dan, ook al betreft het het hier een gemiddeld gezin.
4390 m3 aan gas en 7074 aan KHw.
Ook vind ik dat de energie maatschappij sneller moet reageren als zij een verdenking hebben van hoge gebruiks aantallen.

Desired solution:

De meters gratis testen , zodat beide partijen met een nieuwe start kunnen beginnen.
Ook de nieuwe meterstanden zijn gelijk en en de meters gest .
Dan pas kan ik mijn gedachten op nul zetten en ieder heeft zijn deel.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to NLE about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from NLE

11 years ago - Geachte heer/mevrouw Akgul, Naar aanleiding van uw klacht met betrekking tot uw verbruik en meterstanden hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Wij verwijzen u dan ook naar onze eerdere bevindingen en adviseren u contact op te nemen met de netbeheerder. Met betrekking tot de hoogte van het voorschotbedrag hebben wij u per e-mail bericht. Met vriendelijke groet, Klantenservice NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw Akgul,

Naar aanleiding van uw klacht met betrekking tot uw verbruik en meterstanden hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Wij verwijzen u dan ook naar onze eerdere bevindingen en adviseren u contact op te nemen met de netbeheerder. Met betrekking tot de hoogte van het voorschotbedrag hebben wij u per e-mail bericht.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
Klantenservice NLE

All complaints of