Complaint: meterstanden

user-174365 on 19 April 2013 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik stapte over van nuon naar energie direct en gaf meterstanden door omdat ze de juiste meterstanden niet hebben doorgegeven aan de nuon heeft nuon schatting gemaakt en dat blijt veel hoger dan de huidige stand en daar voor moet ik zelf achteraan gaan om recht te zetten.

Desired solution:

ik wil dat dit zo snel mogelijk door de verantwoordelijke mensen wordt recht gezet want daardoor betaal ik hogere maand bedrag en had eigenlijk bij de jaarafrekening geld terug moeten krijgen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to EnergieDirect about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste meneer Cavus,

In het telefoongesprek kwam naar voren dat de klacht niet voor ons bedoeld was. Nu hebben we besproken dat ik de klacht op opgelost kan zetten en dat jij de klacht opnieuw plaatst aan de juiste energieleverancier.

Met vriendelijke groet,

Natascha

All complaints of