Complaint: meterstanden

user-90583 on 13 March 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb geprobeerd,om mijn meterstanden door te geven
als nieuwe klant , ik heb namelijk GEEN kaart ontvangen om het daarop te vermelden en omdat ik in die week van aansluiting ,met vakantie ben ,belde ik naar de ne energie maatschpij ,daar wilde zij het niet aannemen ,en moest het via internet doen ,OOK MOOI dus
MAAR dat is ook niet mogenlijk ,omdat zij naar de klantnummer vragen ,EN DIE heb ik nog niet gehad ,dus ook dat ging niet. dit is dus een zeer klantonvriendelijk bedrijf

Desired solution:

een goede klantenservice IS NOG STEEDS,heel belangrijk
ik heb helaas.een kontrakt getekend voor een jaar ,dus ben ik verplicht daar te blijven .maar heb nu al de balen van zulk soort klantonvriendelijke bedrijven .

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nle.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of