My complaint:
Na rekening over 3 jaar van 4000 euro. Verschillende malen mails en aangegeven dat er zaken niet kloppen. Na sturen van foto meter alleen reactie alles klopt betalen.
Al vanaf september 2011 via mails aan het meedelen dat er iets niet klopt in de meterstanden. Geen gehoor! Standen bijgehouden maandelijks tonen totaal ander beeld dan de naheffing!
Klacht gemeld dat meter vervangen moet worden of nagekeken moet worden wegens niet kloppen van standen aug/sep 2011!
Desired solution:
Kijken naar de meter of deze problemen heeft! Situatie analyseren hoe de gigantische afwijking kan komen! Nogmaal verbruik 6 maanden toont totaal ander beeld dan meterstanden! Ergens is iets in apparatuur of in administratie niet goed gegaan van energie-direct! (lees meterstanden 2010 zijn wel doorgegeven)!!!
Oplossing.: eerlijke eindafrekening op basis van verbruik laatste 6 maanden
Is nihile bijbetaling van hooguit 500 a 600 euro betaling in 6 termijnen