Complaint: mevrouw

user-81987 on 24 January 2012 about Geen idee in category Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 15 december via de oneline shop een strijkijzer besteld. Nu is er iets fout gegaan bij aflevering aan UPS. Ik bleef steeds het trackingnummer zien, dus heb ik gebeld omdat ik na 10 dagen nog niets had ontvangen. Daar kon men ook niets anders zien dan dat dit inderdaad klopte. Dus heb ik zelf naar Ups gebeld daar gaf men aan dat het pakket niet is binnengekomen. Dus weer naar philips gebeld 40 minuten in de wacht gehangen , dan gaat men eindelijk actie ondernemen en geeft een traceerverzoek aan UPS men belooft om binnen een week contact met mij op te nemen. Dus 1 week later bel ik zelf maar weer, weer 40 minuten in de wacht men zal het uitzoeken nu zie ik dat er bij UPS een claim ligt. Maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Op de mails die ik verstuur krijg ik ook geen reactie.Dus ik ben helemaal niet tevreden. Ik heb nog nooit zo een slechte behandeling van een klant wat ik toch ook ben meegemaakt.

Desired solution:

Stuur mij een nieuw product wat ik besteld heb toe. Dan zoeken jullie maar uit waar die andere bestelling is gebleven. Ik heb netjes betaald en ik kon het product ook alleen bestellen als het op voorraad was. Dat weet ik omdat ik het eerder al had willen bestellen maar dat ging toen niet omdat het toen niet op voorraad was.
Daar heb ik toen ook al over gebeld.
Het bestelnummer is 12404334023 d.d. 15-12-2011

All complaints of