My complaint:
Ik ben binnen de afgesproken termijn opgestapt bij energiedirect. Nu vraagt het bedrijf mij een bedrag van 108,00 euro te betalen:
* 50 euro opstapkosten,
* 33,00 euro maandverbruik en
* 25 euro boete, omdat ik het maandbedrag niet wilde betalen. Nuon heeft voor dezelfde maand ook een bedrag afgeschreven. Dat betekent dus dat ik 2 maal een maandbedrag hebt betaald.
Op de e-mails die ik hier over gestuurd heb krijg ik niet of een verkeerd /onvolledig antwoord.
Ook ben ik nog een keer gebeld met de mededeling dat ik alleen de boete zou moten betalen. Wat er verder met dit telefoongesprek gedaan is, is mij niet bekend.
Mijn ervaring is dat de service bedroefend slecht. En dat onder het mom van wij zijn een online bedrijf .Waarom zou een online bedrijf geen goede service kunnen verlenen?
En verder laat Energiedirect eerst eens beginnen om de klanten fatsoenlijk met “U” aan te spreken.
Desired solution:
Alleen de 50 euro opstapboete betalen; omdat ik binnen de afgesproken termijn opgestapt ben.