Complaint: mijn geld nog niet retour

user-155433 on 23 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Net als ik, zijn er heel veel mensen die door Zalando aan het lijntje worden gehouden en door ‘een computerstoring’ al vanaf december wachten op terugbetaling van hun geld. Op klacht.nl heeft Zalando zelf de mogelijkheid om de klacht op ‘opgelost’ te zetten terwijl er niets is opgelost! Google eens even op klacht of problemen Zalando. Er zijn heel veel mensen die op hun geld wachten

Desired solution:

Ik wil mijn geld retour zo snel mogelijk!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw Ors,

het klopt dat wij te maken hebben gehad met een technische storing in ons boekhoudkundig systeem, hierdoor hebben wij geen terugbetalingen kunnen uitvoeren naar onze klanten. Wij betreuren deze gang van zaken ten zeerste en kunnen u garanderen dat deze storing sinds eind vorige week is verholpen. Helaas is het niet direct gelukt om alle betalingen die een vertraging hebben opgelopen in een keer terug te boeken naar onze klanten. Wij hebben uw terugbetaling gecontroleerd en deze is door onze boekhouding gisteren handmatig gecrediteerd naar uw bankrekening. Het bedrag zal dan ook begin volgende week weer zichtbaar zijn op uw afschrift.

Wij bieden graag nogmaals onze oprechte excuses aan voor het onstane ongemak en hopen dat u in de toekomst weer het vertrouwen in onze webshop zult terugvinden.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Customer Care

All complaints of