My complaint:
ik zat 3 jaar bij debitel. Tot nu toe geen problemen gehad. Sinds het is overgenomen door KPN, is de service zeer slecht. Sim registratie is mislukt. Heb bijna 1 uur aan de lijn gehangen van de klanten service. Werd door verbonden naar afdeling nummer behoud. Ik moest ff wachten vam een medewerker, ik wachtte dus. Om 17.30 uur werd ik opeens doorverbonden naar de centrale lijn. Weer 10 minuten wachten, eindelijk medewerker te pakken gekregen. Hij kon me niet helpen, hij zou me door verbinden met de nummerbehoud afdeling. Maar wat blijkt die afdeling sluit om 17.30 uur. Dus die eikel van een medewerker die met mij bezig was, heeft gewoon de telefoon opgehangen toen het 17.30 uur was.
Nu zit ik zonder telefoon want ze weten niet waar het fout is gegaan. Die nummer gebruikte ik zakelijk, nu kunnen mijn medewerkers en mijn klanten mij niet bereiken. Kan ik KPN hiervoor aansprakelijk stellen.