Complaint: Mijn pakje wordt niet bezorgd

user-143623 on 21 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn pakje wordt niet bezorgd. Men schrijft op de tracktrace logboek dat ze div malen zijn geweest, klopt niet! Ik was thuis., men jokt!
nu, de 7e werkdag na iedere dag gebeld te hebben, ca 1,5 uur per dag aan de telefoon met de klantenservice, nog steeds geen pakje!! iedere dag dezelfde beloftes ….. op het depot wordt al een week de telefoon niet opgenomen ….
we zijn naar het depot ereden … niet te vinden ….
tracktrace 3SE0064698195

Desired solution:

als er NU iemand van het management in z'n auto stapt en uitzoekt wat er aan de hand is ....
ik ben tevreden als ik mijn pakje heb ontvangen!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas heeft het pakket bij ons de status dat het pakket is afgehaald op het depot. Wij hebben de klant geadviseerd met de verzender contact op te nemen. Zij zijn gemachtigd een onderzoek bij ons in te stellen.

Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of