Complaint: niets geleverd

user-217271 on 14 December 2013 about MiniInTheBox.com in category Gadgets

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 13november een bevestiging gekregen dat mijn producten zijn verstuurd. Nu bijna een maand later heb ik niets ontvangen!! Hoe lang gaat dit nog duren? Anders wil ik mijn geld terug.

Desired solution:

Levering binnen 2weken of geld terug

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to MiniInTheBox.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by MiniInTheBox.com

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by MiniInTheBox.com

MiniInTheBox.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat uw bestelling nog onderweg is. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Wij willen u graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord. U kunt hiervoor de onderstaande link gebruiken.

http://www.miniinthebox.com/nl/r/contact-us.html

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:
http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html

Met vriendelijke groet,

De Klantendienst
MiniInTheBox

All complaints of