Complaint: Waar blijft mijn bestelling?

user-217482 on 11 December 2013 about MiniInTheBox.com in category Gadgets

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bestellingnummer: 1311121107995698
Besteld op 12 november 2013, en nog steeds niet binnen. Het zou 15-20 werkdagen duren en ben nu al 4 weken aan het wachten…
Op de site zelf heb je wel een vragen pagina (kennisbank) maar kan daar geen antwoord op mijn vraag vinden.

Ik hoor graag spoedig mogelijk tegen bericht te krijgen
Groet

Desired solution:

Levering of geld terug.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to MiniInTheBox.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by MiniInTheBox.com

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by MiniInTheBox.com

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that MiniInTheBox.com posted

Responded on 01 January 2014 at 15:04

heb mijn pakketje nog steeds niet... ben nu ( 1 januari) 37 werkdagen aan het wachten!

Comment by poster of the complaint

10 years ago - heb mijn pakketje nog steeds niet... ben nu ( 1 januari) 37 werkdagen aan het wachten!

Message from MiniInTheBox.com

10 years ago - Beste, Wij hebben een email naar u gestuurd met de Ticket ID 4856517. Wij hebben ook drie oplossingen aangeboden. Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen: http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html Met vriendelijke groet, De Klantendienst MiniInTheBox

MiniInTheBox.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Uw bestelling is op 18 november verzonden, dat is nog geen maand geleden. U hebt hierover bericht gekregen. Daarnaast hebt u zelf bij uw bestelling gekozen voor gratis verzending. De levertijd voor deze verzendmethode (Super Saver) is doorgaans, zoals duidelijk vermeld, 10-20 werkdagen, wij vragen u dus nog even geduld te hebben.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en u zojuist een email gestuurd met daarin meer informatie over de status van uw pakket. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Wij willen u verder graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord. U kunt hiervoor de onderstaande link gebruiken.
http://www.miniinthebox.com/nl/r/contact-us.html

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:
http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html

Met vriendelijke groet,
De Klantendienst
MiniInTheBox

All complaints of