Complaint: mis reclame

user-52640 on 12 June 2011 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

omdat de vorige bewoner een nee sticker had krijgen wij de reclame die in plastic verpakt is niet in de brievenbus, terwijl wij de sticker verwijdert hebben.

Desired solution:

het zou fijn zijn als deze reclame weer bezorgd wordt omdat wij dan de prijzen kunnen vergelijken.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Responded on 20 June 2011 at 07:40

wij hebben nog steeds niets ontvangen misschien vandaag op maandag. hopelijk wel want wij vinden het wel fijn reclame te ontvangen

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer/mevrouw,

Vanzelfsprekend willen wij graag uw klacht oplossen. Hiervoor hebben wij echter meer informatie nodig. Wij verzoeken u vriendelijk dan ook om via ons e-mailadres callcenter@netwerkvsp.nl contact met ons op te nemen onder vermelding van uw postcode en huisnummer. U kunt ons ook bereiken via telefoonnummer: 0900-8774636 (€10 cent per minuut).

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Netwerk VSP

All complaints of