My complaint:
in dec 2009 werden wij geled door een vriendelijke medewerkster van de Hotelbon, zij bood ons de Hoteljaarkaart voor 2010 aan voor 49.95. We hebben heel uitdrukelijk gevraagd of dit eenmalig was en dat het niet automatisch verlengd zou worden,er werd bevestigd dat het echt eenmalig was en dat het niet verlengd werd, nog een keer gevraagd en weer is dat bevestigd. In december 2010 werd er wel 59,95 voor de hoteljaarkaart 2010 afgeschreven dat hebben we door de bank terug laten boeken. We hebben naar de hotelbon gebeld en dachte het zal wel een vergissing zijn maar nee. toen de hoteljaarkaart opgestuurd werd zat er een brief bij waarin we konden lezen dat we zelf opmoesten zeggen als we de kaart maar een jaar wilden. een holtel boeken valt niet mee veel hotel hebben geen kemer vrij als ze horen dat je een hoteljaarkaart hebt. in het buitenland boeken valt helemaal niet mee want daar kent men de hoteljaarkaart niet
Bij de Hotelbon zie men mij niet dat het in Duisland een andere naam heeft. de telefoonkosten om een Hotel in het buitenland te vinden lopen zo dus erg hoog op en weg is het voordeel van de hotel jaarkaart. De mensen van de Hotelbon zijn er wel aan gewend dat ze boze mensen aan de telefoon krijgen, als je belt merk je al gauw dat het wel gewend zijn om deze klachten aan te horen en zeggen je moet gewoon betalen of je tevreden bent maakt niet uit ze hebben liever 59,95 op hun rekenning dan een tevreden klant ( waarschijnlijk hebben ze die niet)
Gewenste oplossing
Dat de Hotelbon de eis van betaling interkt.