My complaint:
De aanbieding was een maand voor ruim 16 euro. Krant beviel mij slecht, dus ik heb meteen weer opgezegd. Nu zegt men mij dat ik er voor een jaar aan vast zit. Ik wil die krant niet meer en erger mij dood aan de berichtgeving, maar kom er niet vanaf. Desnoods laat ik hem bij een ander bezorgen en betaal de kosten, maar ik wil er vanaf. Op mijn emails krijg ik van de telegraaf geen enkele reactie. Binnenkort ga ik naar het buitenland en moet ik speciaal iemand regelen om de brievenbus te legen!
Gewenste oplossing
Stop onmiddellijk met de bezorging

