My complaint:
Ik heb in het verleden per abuis twee Garden croom midi heggenscharen bestel en betaald.Toen ik mijn fout ontdekte heb ik binnen een week 1 heggenschaar terug gezonden.
Klacht: ondanks dat ik bewijzen heb ge-e-maild van overmaking o.a. Vervoerdokument van postNL.Bewijs van betaling en adres waarna toe gezonden wordt niet terug betaald. Op mijn klacht wordt niet gereageerd. Het telefoonnummer vermeld zowel in de advertentie als op de faktuur 0900-3344772 wordt niet opgenomen en is volgens mij afgesloten.Volgens post NL.zijn de goederen 19 september door het bedrijf opgehaald.
Adres waarnaar de goederen zijn gezonden:
TEK distribution
pb. 404
4560 AK Hulst
Desired solution:
Dat het bedrijf mijn e-mails beantwoord en het bedrag waar ik recht op heb € 74,85 terug stort op mijn rekening
ABN- AMRO 539887455 t.n.v. Klein Overmeen
of via ICS VISA kredietkaart waarmee ik ook de heggenschren mee heb betaald.