Complaint: Misleidende opzegging

user-170837 on 01 April 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

3 weken geleden had ik bij KPN mijn internet en telefonie pakket opgezegd, vanwege overstap naar een andere provider. Daar kreeg ik te horen dat ik mijn contract-id nummer en klantnummer aan mijn nieuwe provider moest doorgeven zodat ze het zouden ‘overnemen’. Ik had dat dus gedaan, en kreeg daarna van mijn nieuwe provider te horen dat ze er niks mee te maken hebben en dat ik het zelf moest doen. Ik werd als het ware van het ene naar het andere toegestuurd. Ik had KPN meerdere malen gebeld, maar die bleven hetzelfde zeggen. Nadat de monteur van mijn nieuwe provider langskwam dacht ik dat het eindelijk geregeld was, maar tevergeefs. Ik had vandaag nog gebeld voor de zekerheid, of het wel geregeld is. Maar nee hoor, er stond niks bij van een maandelijkse opzegtermijn. Dat betekent dus dat ik deze maand 2x moet betalen voor verschillende providers, wat dus helemaal niet de bedoeling is! Hartstikke vervelend is dit!

Desired solution:

Geld teruggave bij de eerstvolgende afschrijving van KPN

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of