Complaint: MISLEIDENDE VERKOOPPRAATJES

user-89848 on 10 March 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn dochter heeft bij Belcompany een telefoon met abbo aangeschaft. Verkoper wees op de mogelijkheid het toestel te verzekeren. De verzekering werd aangeprezen als een “Super verzekering”, dekt bijna alles ook diefstal. In de polisvoorwaarden staat inderdaad dat er dekking is tegen diefstal. Het misleidende is echter dat bij de uitsluitingen staat: jazeker DIEFSTAL, tenzij er sprake is van braak (maar daar is bijna iedereen voor verzekerd via zijn inboedelverzekering)en wassen neus dus.
Het toestel van mijn dochter is gestolen, ze heeft aangifte gedaan en het processen-verbaal ingestuurd. Claim is door verzekering vanzelfsprekend afgewezen. Belcompany verwijst aldoor naar de verzekering en de polisvoorwaarden en gaat voorbij aan het feit dat ze mijn dochter ondeskundig (ik hoop dat het onwetendheid was) hebben geïnformeerd.

Desired solution:

Een coulante regeling waarmee mijn dochter tegemoet wordt gekomen bij de aanschaf van een nieuw mobieltje.

p.s. Zelfs Vodafone, waar het abbo is afgesloten, en hier in feite helemaal buiten staat, heeft een korting van 25% op de aanschaf van een nieuw mobieltje aangeboden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from Belcompany

12 years ago - Geachte klant, Wij betreuren het dat de case niet in aanmerking komt voor vergoeding. We hebben u inmiddels benaderd met een vergelijkbaar voorstel. Met vriendelijke groet, BelCompany Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

All complaints of